100% přírodní šťáva z černého jeřábu

Pasterizovaná 100% přírodní šťáva je vylisována z plodů Aronie z našich sadů na jihu Čech. Neobsahuje cukry ani konzervanty a působí blahodárně na zdraví.

Plody mají vysoký obsahu antioxidantů, antokyanů, bioflavonoidů, vitamínů P, C, B, A, množství minerálů a dalších biologicky důležitých aktivních látek.

Blahodárné účinky aronie:

• Příznivě ovlivňuje cévní systém a srdce
  • Reguluje krevní tlak
  • Eliminuje žaludeční problémy (žaludeční vředy)
  • Odstraňuje těžké kovy z těla (plody aronie byly využity například po jaderné havárii v Černobylu)
  • Snižuje riziko arteriosklerózy,
  • Zmírňuje migrény
  • Chrání střeva a trávicí ústrojí
  • Zmírňuje chudokrevnost (anémie)
  • Posiluje imunitní systém
  • Pomáhá zabránit vzniku cukrovky,
  • Ovlivňuje zlepšení zraku (pomáhá zabránit vzniku šedého zákalu a chrání oči před UV zářením)
  • Zlepšuje paměť
  • Zvyšuje pružnost pokožky (zpomaluje proces stárnutí)
  • Pomáhá při léčbě chronických onemocnění, jakým jsou rakovina, Parkinsonova nemoc, bronchitida ... (příznivě ovlivňuje organismus po chemoterapii)
  • Preventivně účinkuje proti onemocnění jater a dalších orgánů trávicího traktu
  • Stimuluje funkci štítné žlázy, zlepšuje a reguluje sekreci hormonů a pomáhá při onemocnění štítné žlázy a strumy

Zdroj: Wikipedie

Parametry:

• 300 ml 100% šťávy

Balení 300 ml je ve skle, krásně balené jako dárek viz. fotografie. Balení 5L je tzv. bag in box (plastový sáček s kohoutkem na snadné nalévání).

Šťávu po otevření skladujte v chladu a spotřebujte do 3 týdnů. Doporučené dávkování je 0,02 litru denně.

Zvolte si variantu:

Cena od 139,00 Kč